Jos jätät tyhjäksi niin kaavake lähtee täysin anonyymina
Onko hyvä tai ehdotuksia miten voimme toimia paremmin? Esim. koulutukset eri henkilöiden toimesta aihealueittain vai kaikki koulutus saman henkilön toimesta jne.
Mihin asioihin tulisi kiinnittää enemmän huomiota? esim. laajemmat aluekierrokset.
Miten onnistuimme ja missä parannettavaa, Bistro / Respa / Tsto, Siivous, Huolto?
Mihin kellonaikaan ja minä viikonpäivinä vakituisten työntekijöiden olisi tärkeintä olla kesätyöntekijöiden tukena respassa ja siivouksessa?
Kehut ja kehitettävät asiat
mm. tasapuolisuus, työsopimus, palkanmaksu, vastuut ja velvollisuudet, perehdytysopas jne. kirjalliset ohjeet,
Katin & Jukan tuki/apu pyydettäessä (olemme aina tavoitettavissa ja Teitä varten).
mm. työajat, työtavat, opastus/tuki, työvälineet, majoitustilat ja -varustelu, saunat, Bistro, tapahtumaillat, keittiö, aktiviteetit jne...